irva Dnz_bal Benim bir ara çok kaşıntım oldu ilk haftalarda.Bacaklarımı kaşımaktan yara ediyordum.Karaciğer enzimlerim normal çıktı.Doktorum stresten dedi.Kükürtlü sabunla duş al dedi bana.2 güne kesildi.Enzimlerine baktır istersen önce.😊
Dnz_bal irva canım bugün testler yapıldı birşey çıkmadı olaya gel yatış yapalım suni ile doğumu başlatalım dedi oldu canım dedim benim zaten doktorum var ben burda doğum yapmayacağım dedim ben ne diye gittim onlar ne dedi hiç birşey vermediler çıktım geldim hiç açılma yok sancı yok yalandan suniyi dayayacaklar hadi açılma olsa veya ağrı olsa neyse dicem kızarıklı başladı sonra kabardı işte kaşınıyor şuan
nurseliny Benimde kardeşimde var canım eğer cildin alejjik reaksyon göstermezse shea yağı çok çok faydalı , yada partiküllü aynısrefa kremi ,
nurseliny Dnz_bal shea yağı katı aldı trendyoldan, aynısefada benim kullandığım mecit efendi var yanında kükürtlü sabunuyla