Tomriskatun bizde aynı durumdayız 34+2de, devlet hastanesinde nst de biraz sancın var artarsa gel dedi. Öğleden sonra özele gittim, nst de yine sancı çıktı, açılmaya baktı ama açılman yok dedi, bu hafta geleceğini sanmıyorum istersen hormon kullanalım yazıyorum dedi ama devletteki doktorum söylememişti. Almadım.