23 haftalık hamileyim. Kendi doktorum aylardir kız dedi cinsiyeti. Kıyafet alışverişi yaptık kız fikrine kendimizi alistirdik. Bugün detaylida doktor erkek olduğunu söyledi. Yaniliyorda olabilirim ama çok belli dedi. Sağlıklı olduğu için şükür ediyorum ama çok şaşkınım. Sizce hangisine inanmaliyiz.