Melekkk9595 Merhaba aranızda kan uyuşmazlığı olup anne karnında bebeğinin kanını değiştiren varmı acaba
irva Melekkk9595 Kan uyuşmazlığımız var bizim.Ama testim negatif çıktı.28.hafta önlem amaçlı iğne olucam.Bir de doğumdan sonra çocuğun kan grubuna bakılacak babayla aynı olursa 2.dozu da o zaman vurulucam.
Melekkk9595 Benimde eşimle aramda uyuşmazlık var ilk haftalarda kanamam olduğu için kan uyuşmazlığı aşısı oldum ama daha sonra testim pozitif çıktı değer 1/16 idi 2 hafta sonra tekrar bakıldı değer 1/32 ye yükseldi