Bende 12 haftalığım biz normal devam ediyoruz açıkcası hiç sorun yaşamadım ama zaten bel agrısı falan normal.hiç mi bel agrısı yaşamıyordun daha önce bazıları için sıkıntı olabiliyor ilişki kanaman falan yoksa korkma bundan sonrada daha dikkatli ol daha yavaş hareketlerle birlikte olmak gerekiyormuş yorulmadan