Kahramankentli Kızlar 7 haftalik hamileyim yaklaşık 1 haftadır sürekli ekşi şeyler canım istiyor sürekli sumak ekşisi yiyorum bu haftalarda normal mi bi de bi zararı olur mu acaba abartıyorum çünkü baya
honeybooble Kahramankentli bence fazlası zarar her şeyin canım hiç aşerme yaşamadım ama doktorun dediği bu. Ayrıca sumak bildiğimiz baharat demi nasıl yiyorsun 🙈
buseyusuf27 Kahramankentli asırıya kaçma canm onun yerıne tursu ye bagısıklıgın guclenır bnde aserdım 3 ay boyunca sureklı hemde suandada tatlı eksı karısık yıyorum 😁🙈
Deletedmom316 Kahramankentli bazi kisiler gebeligin basindan beri aşerir ama ben aşermeyi seviyorum yaa benim gebelik belirtim bile aşermeyledi
Eda_okur262627 Kahramankentli ya çok yemeyin bence duyduğuma göre fazla yiyince kansızlık yapabiliyomuş
Kahramankentli honeybooble sumağın sıvı hali olur bizde nar ekşisi kıvamında ama çok çok ekşisi ve keskini onu nane tuz ile karıştırıp yiyorum 😥
Serinannesi42 Ye ekşiyi doğur Ayşe’yi oh maşallah 🧿 🤩 canınız ne çekiyorsa yiyin ben o haftalarda su bile içemiyodum 😢
Drydrya Bebislerimiz haftaya gidicem cnm en son 11de ikili teste gitmiştim bakmadı bile cinsiyet için 14de gel dedi :)