Aays mecburen yapılması gerekiyor normal doğum için bana 37 de yaptı doktorum ve en fazla 3700 e kadar normal yapabilirsin fazlası senin için çok zor dedi bu hafta tekrar gittim 38 oldum ve mecburi sezeryana karar verdik kilosundan dolayı çünkü oğlum kanala girmedi yüzü bize dönükmüş beklersek kilosu dahada artacak diye sezeryan olacaz o yüzden