Badembebe Bugün 33.hafta kontolümüz vardı bebek 2 kilo 150 gr, doğuma kadar kilo aldırmak içim ne yemek lazım
GulcanYvz Badembebe benimde zayıftı süt ürünlerini çoğalttım 3 bardak süt 2 kase yoğurt yedim tabi yumurta ceviz et bunlarıda eksik etmedim ama sütle yoğurdu çoğaltınca toparladı dene canım
Gamze1612 Badembebe canım günde bir tane muz ve bir avuç ye hatta cevizi sabah akşam bir avuç bile yiyebilirsin aşırı faydalı
Badembebe Sweetmerve ben zaten sağlıklı besleniyorum hamile olduğumu öğrendiğimden beri sağlıksız hiçbiley yemedim şimdiye kadar kilo almadım ama bebeğin gelişimi hep normaldi bugün biraz küçük geldi sanki gözüme endişe ettim
Kardelen_des Her gün kahvaltıda iki haşlanmış yumurta, tahin pekmez, ara öğünlerde mevsim meyveleri, süt, yoğurt, kaşar peyniri, çiğ badem, çiğ fındık, ceviz.
ggmom Kilo bebeklerde tamamen genetik oluyormus canim bunun arastirmasi yapilmis hicbirsey yemeyen bazi annelerin bile topac gibi cocugu doğuyor sen normal saglikli beslenmene bak belki bebegin minyon olcak
GulcanYvz Badembebe canım bana doktorum çok önemli olduğunu söyledi 1 yiyordum 2 ye çıkar mutlaka dedi bende çok sıkılıyorum ama bazen haşlama bazen salatası bazen omlet şeklinde tüketiyorum
almila2020 Bnm de 26. Haftadan beri 2 hafta geriden gelio doktorum sölediğine göre besleniorum her sabah 2 tane haşlanmış yumurta bolca peynir arada bir bardak süt 1 adet muz ceviz fındık badem hergün mutlaka 1 kase yogurt haftada 2 gün tavuk balık özellikle kuzu eti bu sekilde besledim cok dikkat ettim dün 36. Hafta kontrolu de gerilik 4 güne düşmüştü 2.5 kilo dogarmı ki derken 2600 grmdı bence deneyin faydasını görürsünüz insallah bide son Bi haftadır tayin pekmez yiyorum 1 yemek kasıgı burda annelerin tavsiyesiyle insallah saglıkla alırsınız kucagınıza bebeginizi 😍