Zynppkbr canım şimdi anlatayım ben doğum hikayemi🙃 16 haZiranda 39+3 te doktor randevum vardı çatı muayenesi oldum ilkkez 3 cm açılma var dedi allahım o nasıl acı hüngür şakırt ağladım hemde utandım. Doktor sen acıya dayanamıyon epidural yapalım dedi bende tmm dedim ne olduğunu bile bilmiyodum.18 haziran sabah giriş yap dedi hastaneye. Anladı heralde 2 güne doğuracağımı. Ama sabahı beklemeden gece yarısı uyurken belim ağrımaya başladı. Hastane evime 1 saat uzaklıkta eşime hemen çıkalım dedim. Yolda biraz belim ağrıdı sancıymış meğer o. Hastaneye geldim 6 cm olmuş bile. Hemen epiduralı yapan doktoru aradılar evi yakınmış hemen geldi yanında asistan doktoruyla. 250 tl ödedik ona bu arada. Kendi doktorunuz yapmıyo anestezi doktoru geliyor. Yatağa oturur pozisyonda omuzlarını düşür dedi. Belime sprey sıktı buz gibi irktim biraz. Sakın hareket etme dedi iğneyi vurmuş bile. Pek anlaşılmıyo.sonra ebe geldi. Soluma yatmıştım ben. Solumda hiç ağrı yoktu ama sağ belimde biraz ağrı vardı. Düz yatırdı ilaç yayılsın diye. Baktı 9 cm olmuş. Tabi bunlar bikaç dk içinde oluyo. Hemen benim doktor geldi. Doğumhaneye tekerlekli sandalyeyle gittim. Makasa oturdum ıkınmayı yapabiliyorsunuz his kaybı olmuyo sadece acı hissetmiyosunuz. Ikın dedi ben ilk ıkınamadım kaka yaparım ayıp olur diye😂 doktor kakanı yapar gibi ıkın dedi bi ıkındım çıktı hemen kucağıma koydu kızı💙 biraz öle durdu. 3 dikiş attı biraz muabbet ettik doktorla çocugun aşısı falan yapıldı o arada derken doğumhaneden cocuk kucağımda çıktım.😍