Mavibulut_ Trimester döneminde tansiyonum hep 7/4 8/5 civarıydı ve çok nadir yükseliyordu haliyle kalkamadan yatıyordum. 2. Trimester dönemim de çok nadir tansiyon düşüklüğüm olmuştu. Şimdi 30 haftalık oldum ve 1 haftadir sürekli tansiyonum düşük uykulu ve halsiz yatıyorum. Tatli tuzlu yesemde bir fark yok. Benim gibi olan var mı?
irva Mavibulut_ Tansiyon düşüklüğü bir çoğumuz da oluyor.Benim de düşüyor.Gebelikte düşmesi çok normal.Korkma bu durumdan yükselmesi sıkıntı.Ayrıca sıcaklar da çok etkiliyor.
Kubra1305 Mavibulut_ benimde sürekli düşük. 36+5 iz hala düşük ilerliyor. Doktorda ne güzel diyip duruyor 😊 yüksek olması istediğimiz bir durum değil gebelikte dedi
Mavibulut_ irva sürekli baygın gibi yatıyorum bayılacak gibi çarpıntı da var buda beni korkutuyor😔 doktor yapacak bir şey yok dedi. Ama bebise zarari yoksa idare edicez
irva Mavibulut_ Yok yok 😊 çarpıntım benimde olmaya başladı 1 2 haftadır.Kalp doktorum ilaç verdi de onunla rahatladım biraz.Sıcaklar çok etki ediyor işte.
Mavibulut_ Kubra1305 iyi bari ben de düşük tansiyonla acaba doğum sıkıntı olur mu falan diye korkuyordum yinede insaAllah doğum zamani bu kadar düşük olmaz🤲🏻😊