Deletedmom417 Ben puset almadım, şu an için de almayı düşünmüyorum. Aslında puset alırım bebeği kontrollere falan nasıl götürücez diyordum ama 30lu haftaların başında bim’de Pierre carden şu portbebe gördüm 35 tlydi, 70ten düştüğü yazıyordu. İnternetten açıp baktım aynı renk aynı model 100 liraydı. Alayım bari dedim aldım onu. İçine alt açma minderini koyup kullanıcam. Arabamız yok tamam hastaneden arabayla eve döneceğiz ama onun dışında hep evde olacağız. Zaten Doğuma çok az kaldı 40. haftaya girdik. İlk zamanlar sadece doktor kontrollerine gideriz. Sonrası zaten kış yine evden ben bebeği alıp çıkmam gerekli durumlarda eşim bizi alır götürür, abim babam alır üç dört aylık bebekle kışın bir yere gitmem. Bahara yaz da büyümüş olur bebek arabasını kullanırım. Baston bebek arabası almıştım.