Merhaba sevgili anneler .. 26+5 haftalık hamileyim . Bugün kontrolüm vardı ve bebeğimin baş çevresinin 30 hafta ile uyumlu olduğunu öğrendim doktor acil olarak Samsun’a bir doktora yönlendirdi . Yarın Samsun’a gideceğiz ölçümler tekrar yapılacak 😔 haftasına göre diğer ölçümler normal yalnız kilo olarakta fazla çıktı 26+5 ye 2 kg suan bebeğim . Beyin damarları ile ilgili bir sıkıntı olabileceğini , hidrosefali hastalığı olabileceğini söyledi doktor 😔 Bu tür bir durumla karşılaşıp bebeği sağlıklı doğan ya da benle aynı durumda olan var mı ? Ciddi anlamda desteğe ihtiyacım var sabahtan beri üzüntüden kasılmalarım geçmiyor 😔😔😔