Sirinimm Kızlar dün de yazdım ama cevap veren olmadı kafama takıldı internetten araştırdım bir şey bulamadım 3 4 gündür gece yatarken ayaklarım çok yanıyo kalkıp yıkamadan uyuyamıyorum bu gebelik belirtisi olabilir mi yaşayan oldu mu daha önce?
Dk72 Sirinimm canım öyle bir belirti var mı bilmiyorum, aynısını yaşayan varsa sana yardımcı olsun. Ama en net göğüslerinden hissedersin bende öyle olmuştu dolgunlaşıyor ve hassaslaşıyor hemen
eelliiff01 Sirinimm canım bilmiyorum ama bende göğüslerim çok ağrıyordu dokunamıyordu ben normal adet sancısı çektim adet olacam sandım meğersem hamileymişim
Sirinimm Muuciizeemm ilk hamileliğimde benimde öyle oldu kürtajla sonuçlandı bu ay pek umudum yok zaten ama ayak yanması normal gelmedi hiç olmamıştı çünkü
Sirinimm Dk72 geçen ay hamileyim sandım göğüslerim çok acıyordu ama adet oldum bu ayda öyle acımaya başladı
hencacalik Hamilelik belirtileri kişiden kişiye değişiyor, tahlilden başka sana en net cevabı verebilecek yok maalesef, birazcık sabretmen gerek, umarım sonuç gönlünce olur☺️
Myssr Sirinimm belirti kontrol etmemenizi öneririm kendimi kontrol ederken hamile kalamadm ne zamanli bıraktım sürpriz bakmayın araştırmayın derim
iremgun Sirinimm glikoz ölçümü yaptırın. Ben bu şikayeti yaşadığım da mutlaka kontrol ettiririm. Ki keza şu an benim de aynı şekilde ama şeker yok çıkmadı. Havalardandır dedi doktor belirti olarak göremezmişiz.
iremgun Sirinimm ihmal etmeyin özellikle ailede varsa şeker hastalığı. Ben o yüzden öyle olduğu zaman hemen kontrol ettiririm. İnşallah en kısa zamanda hamile haberinizi duyarız🌸🙏
Gmzk8995 Sirinimm Benim değil ama görümcemin ilk belirtileriydi canım ayaklarının altı yanıyodu😊 gece kalkıp dusta yere betona basıyorum diyodu 😊 seninde insallah ufaklıgın habercisidir🥰 Allah gönlüne göre versin xanım benim 😊
Sirinimm Gmzk8995 yaaa ciddimisin hiç umudum yok ama inşallah benimde öyledir 🥰🥰🥰peki şekeri falan varmıydı kuzum