Hulyauygur Bugün 10+4 olduk ve doktorumuz bacak arasında bir çıkıntı oluşmaya başlamış gibi %60-70 erkek dedi. Sizce erken bir tahmin mi?
Haticekckylmz Hulyauygur baya erken tahmin canim bildigim kadariyla umitlenmeyin yani degisebilir ben14hftada pipiyi gordugum halde inanmadim kordon diye 20de detaylida oh cektim netlesti alisveris yaoabilirim dedim 😊
Canicim Bende dün gittim 15 haftalıpız %90 kız ama 2 hafta sonra detaylı ultrosana gel ozaman netleşir dedi🙏🙏🙏🙏