Mapleleaf Kizlar 5 hafta 1 gunluk hamileyim mememin ucu buyudu ve koyulasti ayrica beze gibi seyleri gozle gormeye basladim normal mi baska yasayan var mi?
Akfirat Mapleleaf normal ve geçmiyor sürekli kaşınır dikkatli ol kuruyor.nenlendirici sür.bende çok fazla kabuk değiştirdim.her duş sonrası krem sürüp öyle bekliyordum.yoksa kaşıntıdan deriyi yüzüyordum.
Mapleleaf Bende beze gbi seyler gorunce cok sasirdim ama sevindim de daha once kayibim old icin boyle belirtiler bana umut veriyor.
Umutluuu Yeni474747 yerleşme kanamasıda olabilir düşük tehlikeside olabilir. Dikkat et ağır iş yapma genede doktoruna bi danış istersen.
Umutluuu Yeni474747 genelde kahve yada pembe lekelenmeden bişey olmuyo doktorlarda korkutmuyo ama her ihtimale karşı dikkat etmek lazım. Kanamaya dönüşmemesi için. Doktorunda zaten seni daha iyi bilgilendirir gerekirse progestan falan verebilir.
shrgl Yeni474747 bence doktora görün ve söyle bende kanama leke olmamasına rağmen düşük tehlikesi var şuanda bugün ağrım şiddetli diye gittim düşük ihtimali olduğunu söyledi sende dikkat et iş falan yapma uzan dinlen hep
Zeynepli1234 Mapleleaf 2. Ayımda çok kaşındı o zaman çatladı şimdi 32. Haftamdayım göğüslerimi görmek istemiyorum çok kötü oldular kimsenin yanında emdirmeyecem çocuğumu inşallah senin ve diğer hamilelerin öyle olmaz canım
Akfirat Mapleleaf hassasiyeti 4.aya kadar sürdü.ama renk değiştirmesi hala devam ediyor.kuruyunca çok kötü kaşınıyor ve bir kaç yeri kanatmıştım kaşımaktan.nemlendirmek gerçekten çok önemli.
tokgozss @Mapleleaf Normal canım benimde öyleydi, o etrafında ki bezler mikroptan koruyor bebişiniz sütünü içerken merak etmeyin :)
Mapleleaf tokgozss benimde suanlik baska hamilelik belirtim pek yok arada karnimin altina agri girmesi disinda bu sebeple seviniyorum boyle belirtilere cok mu erken acaba belirtilerin baslamasi icin
Mapleleaf Zeynepli1234 nemlendirmek onemli o zman hic bir bilgim yoktu bu konuyla ilgili tesekkur ettim 🌟