aslln- o bahsettiğin kaygılarım hamilelik başından beridir var son zamanlarda ya korona olursam ya hastane kabul etmezse ya doguramazsam ya ıkınamazsam ya dogumdan sonra evime korona gelir bebeğim ve annem korona olursa delircek gibi oluyorum hemen oğluşumun odasına gidiyorum yada ultrason görüntülerine bakıyorum rahatlatıyo beni 🥰🧿