Cinarsmom1 Eylül anneleri,Eylül de doğum yapacağım sanırım ilk haftası. Hava nasıl olur tecrübeli anneler bana fikir verin. Yenidoğan aldığım takımlar hep uzun kollu kalın gibiler sanki. Kararsız kaldım sıcaklar mi bebek diye :)
LeylaEce Yaşadığınız şehire bağlı tamamen ben İzmirde yaşıyorum burası Eylülde bile sicak oluyor o yüzden çok da uzun kollu almadım bir kaç tane aldim sadece
Ayseannesi Cinarsmom1 3 ay sonunda kış ortası oldugu için 3-6 ayı kalın yelek patik kadife falan alın derim. 0-3 normal uzun kollu +penye yelek yeterli olur diye düşünüyorum