Mehtapakgl Merhaba arkadaşlar, aranızda hamile yastığı kullanan var mı ? Bir kaçına baktım ama bir öneriniz varsa çok mutlu olurum. Şimdiden çok teşekkür ederim ederim…💕💕
1tinybean Mehtapakgl Bende de var Trendyol’da 70 liralık olanlardan almıştım markasını bile bilmiyorum ,12.haftamdan beri kullanıyorum çok da işimi görüyor memnunum yani.
Cansummm Mehtapakgl babyjem gri kenarları turuncu gibi olan hamile yastığı 3. Ayımdan beri kullanıyorum inanılmaz memnunum tavsiye ederim.
Eylul9235 Mehtapakgl Tek kurtarıcım valla e bebekten aldım içi dolu dolu mis gibi sırtıma da destek oluyor önden de sarılıyorum. Doğumdan sonrada kullanırım ben valla 😂
Dilara_slm Ben trendyoldan almıştım 35 haftalık oldum hala kullanıyorum onsuz yattığımda çok fazla ağrım oluyor
Mehtapakgl Cansummm u şeklinde olan dimi, birde başımızı koyduğumuz yer çok yüksek mi? Birde fiyatı neydi
Cansummm Mehtapakgl evet U şeklinde olan baş kısmı gayet güzel normal yastıklarla eş değerde yüksekliği. Ama şuan 32. Haftadayım alçak kalıyor mide yanması yaşıyorum kendi yastığımın üstüne koyuyorum daha dik olması için başım oldukça da rahat ediyorum. Ben alırken 100 küsür TL ydi.
ayse_s Mehtapakgl Merhaba, bana eşim hediye olarak almıştı. 12. Haftamdan beri kullanıyorum şuan 25. Haftamdayım. Özellikle son 5-6 haftadır aşırı rahat ediyorum.
Tubaa00 Mehtapakgl Bende kullanıyorum. Ağrılarım çok oluyor diye eşim e bebekten almış gayet memnunum 👍🏽
069193 Evet kullanıyorum volta memnunum 18 haftadan beri düzenli bir şekilde benimki u şeklinde değil e bebekten aldım babymom 49.90 TL (beyazgri)