Rehile Nehirimmm06 Kac dakkada cıktı?? Başka test yaptınızmı Erken gebelikle yapın varsa onda daha kpyu cıkar ama var gibi 🤭🤭
d190516 Nehirimmm06 ilk oğlumda aynı böyle çıkmıştı adetime 4 5 gün kala şu an bi yaşını geçiyo 😄yani demem o ki var hayırlı olsun ❤️
Nehirimmm06 Anne18 yaa inşallah vardır canım bi test daha var onu da bi kaç gün sonra yaparım gene çıkarsa kan veririm artık
Nehirimmm06 Rehile 5 dakika da çıktı erken gebelik testim yok aynı testten var onu da cumartesi yapayım diyorum
Rehile Nehirimmm06 O zaman var canm 5 Dakkada cıkmışsa Benimde adete 5 Gün kala böyleydi her gün tekrarladm git gide koyulaştı 🤭Adet günüm kop koyu oldu adetden !gün önce 180 cıktı 1gün sonra 417 Şimdi 8 Haftalık olduk bile
busbusbus10 Nehirimmm06 bence kendini çok umutlandırma 5 gün geçen adet dönemine göre çok silik çıkmış benim de öyle olmuştu ilk gebeliğimde kimyasal olduğunu öğrenmiştim umarım seninki sağlıklıdır canım
Nehirimmm06 Rehile oy maşallah canım inşallah benimde vardır beyaz akıntım kaşık ağrımda var ama yine de güvenemiyorum 2 senedir bekliyorum bu anı
busbusbus10 Nehirimmm06 ay yanlış okumuşum pardon o zaman bişeyler var umarım sağlıklıdır Rabbim sevincini kursağında bırakmaz inşallah 🤗
Dzeyy Nehirimmm06 bende 5 gün varken yapmıştm aynı böyle çıkmıştı hatta daha silikti adete bi gün kala erken gebelik testi yaptım baya netti 😊 hayırlı olsun sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına alırsın inşallah ♥️