merhba hanmlar bn 5 aylık hamileyim 3 ay hiç kilo almadım 4.aydan sonra aldım şuan 62.200 kilom 56 ile kaldım gebelik şekeri çıkar mı böyle sanki çok kilo alıyorum birde çıkmaması için neler yemelıyız herşeyim güzel ilerliyor ama 1 ay önce insulin direnci çok az yüksek çıktı doktoruma gösterdim normal dedi 2.trimester döneminde az artıyormus