Fatmalieymentugra Kızlar adet sancısı gibi günde 2-3 defa az şiddette ağrı oluyor 10dk falan sürüp geçiyor karnım falan hala yukarda doktora gideceğim ama böyle mi başlıyor acaba doğum belirtileri yaşayan oldu mu?