minikcasper Kızlar normal güneş kremi kullanılsa bi sorun olur mu? Bazı markaların hamileler için olanı var leke falanda önlüyomuş ama bazısı yağlı kalıyomuş çok. Ben normal bi tane krem almak istiyorum siz ne kullanıyosunuz ?
Cheerfulmom minikcasper Sinoz’un kremini kullanabilirsin hem 50 faktör güneş kremi hemde leke giderici.
turunculuanne minikcasper solante pregna almıştım yüzümde hiç sivilce yoktu onu kullanmaya başladıktan sonra mahvoldu çene bölgem sivilce doldu, çok yoğun bi kıvamı var hiç iyi gelmedi bana. Sonrasında heliocare’in mineral güneş kremini aldım çok memnunum 😊
brckrck MiniKaya Merhabalar vücut için doğal içerikli güneş kremi tavsiyesiniz var mıdır? Ben yüzüme solante alacağımda
minikcasper MiniKaya benim yüzüm yağlı vichy’nin var yağlı karma ciltler için olan 50 faktör o da bunu alsam olur mu? Ben sıcakta krem falan sevmiyorum özellikle yüzümde zaten yağlı yüzüm.
MiniKaya minikcasper canım yanlış yönlendirmek istemem bir bilgim yok okadar 🤷🏻♀️ Benim karma cildim sivilceye eğilimli ama solantede bir sorun yaşamadm
minikcasper MiniKaya doktor randevum haftaya gidene kadar sorayım buradaki kızçelere dedim işte bende sıcakta dışarı çıkmam zaten gerekmedikçe o yüzden hem çok pahalı bişey istemiyorum hemde sevmiyorum yüzüme krem 😒
hencacalik Solante kullanıyorum ben de, yoğun bir kıvamı olduğu için hametanla karıştırıp avucumda öyle sürüyorum
turunculuanne turunculuanne bi de solante yüzde bembeyaz kalıyor onu dağıtacağım diye canım çıkıyordu 🤦🏼♀️
minikcasper turunculuanne herkese herşey iyi gelmiyo maalesef 💁🏻 ben güneşte çıkmam sürekli zaten arada bi çıktığımda da kullanmak için pahalı bişey de istemiyorum.
minikcasper turunculuanne yukarıda yorum var kullanan öyle bi sorun yaşamadım dedi bende öyle okudum çünkü beyazlık kalıyo diye sordum öyle dedi