MinnakLiva canım bu süt mevzusu çok karışık bir olay. Başımdan geçti neler hissettiğini çok iyi anlıyorum. Benim yavrumunda tek ilacı anne sütüydü ama sütüm gelmiyordu. Öncelikle kafanı rahatlat. Sütünün artacağına şartla kendini. Sen süte kafayı taktıkça süt gelmiyor emin ol. Bir de etrafında kimseyle süt hakkında konuşma. Kimsenin yanında süt sapma ve emzirme. Çünkü bu konuda insanlar çok fazla moral bozuyor. Sana bira mayasını tavsiye ederim. Eminönü’nde bulabilirsin. Ve incir hoşafı, ya da başka hoşaflar. Düzenli emzir ve düzenli uyumaya çalış. Geceleri prolaktin hormonu salgılanır. Yani gece ne kadar sık emzirirsen gündüz sütün o kadar artar. Ama en önemlisi kafanı rahatlat. Sen annesin ve bebeğin için en iyisini istiyorsun. Elinden geleni de yapıyorsun. Süt rızık meselesidir. Yine bir süt anne araştır ama etrafından tanıdıklardan, güvenebileceğin kişilerden bulmaya çalış. Sütün gelecek inan