Aslihan2 Anneadayiii999 ben yaşadığım zaman nerdeyse 20 gun lekelenmem devam etmişti biraz uzun sürebiliyor
ecemmp- Anneadayiii999 canım bende haziranda geçirdim kimyasal gebelik 5 gün sürdü ilk 3 gün parca parca kan döküldü sonra yavaşladı
damla_1 Benim 8 gün falan sürdü ilk başlar fazla olsada sonra çok çok az mesela sabah kanama oluyorsa gün içinde olmuyor akşam tekrar kanama oluyor böyle ara ara kan geliyordu
Anneadayiii999 damla_1 benim de 9.cu gün canım cok.az oluyor ama ne zaman bitecek diye bekliyorum ilk defa yaşadım o yuzden pek.bilgim yok
nurseliny Oranınuzunluğubdeğişir amailk önce lekelenme şeklinde oluyo herkes de birde parçalı şekilde görülür çünkü kalınlaşıyor ya rahim duvarı , o sebepten parça parça sökülür yada kum gibi
Aslihan2 Anneadayiii999 evet canım endişe etme duzensiz bile olabilirsin birdahaki ay ama sonradan düzene giriyo rahat birak kendini sadece herseyin başı stres buna o kadar eminim ki
Tugbaslan3458 6 ay önce yasadim kimyasal gebeliği adet oldum ya 5 gün yada 7 gün sürdü tam hatırlamıyorum ve şuan tekrardan sağlıklı gebeğim umarım sende atlatıp bu süreci guzel haberler alırsın stresten çok çok uzak dur kafan boş olsun herzaman 🤲🏻❤👶🏻