Nisa16 Merhaba kızlar gebeliğin 32 haftasindayim , hangi düşünceyle ağır kaldırdım hala anlamış değilim ama 2 gündür sırt ağrısı çekiyorum.bebegimin hareketlerini hissediyorum ama sizce tedirgin olmalı miyim çünkü tüm gün yatsam da ağrı hafiflemiyor🤦♀️😔
Esraugur2310 Nisa16 Bebeğiniz hareket ediyorsa endise edecek bir durum yoktur. Ama yine de içiniz rahat etsin istiyorsanız doktorunuzla görüşün.
MiniKaya Nisa16 canım bebeğin hareket ediyorsa kanaman vs yoksa endişe etme böyle hareketler yaptığımızda veya çok yorulduğumuzda vucudumuz bel ağrısı sırt ağrısı bu gibi şeylerle sinyal veriyormuş bize