Acelya68 bu kişiden kişiye değişebilen ve tamamen bağışıklık sistemine bağlı bişey olduğunu düşünüyorum. Ağır atlatan da vardır hafif geçirende. Hatta virüs kaptığını bilmeden atlatan da vardır diye düşünüyorum. Ama anne karnında bebek bu virüsten etkilenmiyormuş. Ve virüse karşı bağışıklık kazanmış olarak dünyaya geliyormuş. Tabii bunlar ilk başlarda söylenenler. Virüsün mutasyon geçirdiğini düşünürsek en kötü ihtimali de düşünmemiz gerekiyor.