Çalıştığım için her gün dışardan yemek zorundayım mecbur kalınca yiyorsun evden getirme şansımda yok malesef. Sen arada bir yesen sıkıntı olacağını sanmıyorum. Bir arkadaşım daha vardı 9 ay boyunca benim gibi mecburen fast-food ile beslendi öğlenleri sağlıklı bir kızı var şimdi 😊