Kızlar 13 haftalık hamileyim. Kasık ağrılarının kasılmasıyla hastaneye yatırıldı . Plesanta rahim duvarına yerleşmiş ama zamanla öne çıkabilir dediler. Risk var vs dediler netten araştırdığım kadarı ile hiç iyi şeyler okumadım. Aynı durumu yaşayan var mı acaba ?