tce Genelden uyanırken ağrı fazla oluyormuş kimden duysam,görsem bu şekilde.Neticede narkoz alıyorsunuz ve bebeğede geçiyor,uyandıktan sonra sersemlik yapmasıda cabası.Spinal ya da epidural tercih etmemenizin sebebi sadece panik ise operasyon öncesi sakinleştirici yapılıyor.Her şeyi geçtim doğum anına an be an tanıklık olmak,dünyaya geldiğinde sesini duyup yanağınıza verilmesini o an yaşamak tüm korkulara değer..🤗