Sarayhelvasi Kızlar pazar günü nişanım geldi gittim doktora açıklık yoktu sancılarda düzensizdi Yani anlamsızdı.. bugün de sabahtan beri açık kahve renginde akıntım geliyor ne bu sizce???
asya_zehra Sarayhelvasi doktora git bebegin sıkılmış kaka filan yapmış olabilir suyun azalabilir her ihtimali göz önünde bulundurmak lazım hemen doktora git
Sarayhelvasi SemihDamlaDalan 37.haftadayım azaldı şimdi sarardı akıntı rengi. Ya bilemedim doktora gitsem mi gitmesem mi🙁 geçen nişan geldi diye gittim açılma vs yoktu gönderdi beni
Uygun Sarayhelvasi Vakit kaybetmeden doktora gidin. Gebelikte bir nokta kadar bile akıntı çok önemli. Doktora bildirmelisiniz.