Hastane arkadan cırtlı elbisesini giydiriyor. Sancın olsa da o acıyı çekecektin olmadığı için sancının gelmesini sağlıyorlar tepe noktasına ulaşınca yani açılman tamamlanıp bebek aşağı inince doğum başlıyor. Benim 3 saat sürdü başlangıçta açılmam 1 cm di çok azdı ve kanamam vardı. Kolay değil ama imkansız da değil doğuranlardan bi eksiğin yok bence yaparsın