Onu diyen doktor bence gitsin diplomasını yırtsın atsın. Bunu nasıl söyleyebiliyor ki. Bebeğe zararı 3 ay snra olmayacağını nasıl garanti edebilir.Alanında uzman doktor değilmiş bence. Hamile kaldığım an evde dahi içirmedim ki ben zaten normaldede nefret eden biriyim. Sen bebeğini düşün ve içme arkadaşım. Bir evlat kolay elde edilmiyor