Kızlar merhaba. 8+3 haftalığız bebeğimle. İğne ve düşük önleyici fitil kullanıyorum. Bugün kontrolde doktor kese çok aşağıda ve rahim ağzına epey yakın riskin cok fazla düşebilir dedi. 3. Aydan sonra risk biter dedi. Dinleniyorum zaten ama çokda üzüldüm bu şekilde aşağıda olup yinede minicik kalbi atmaya devam edicek mi🤲