Sydnrtrl Merhabalar xıaomi mijia 1080 p kamera sizce nasıl kullanan varmı memnunmusunuz ☺️Evimiz iki katlı çok önemli ama çok pahalı birşeyde almak istemiyorum yeterli olurmu sizce
Turkannnk Sydnrtrl bız xıomı 360 aldık hemen bildirim geliyor telefona esıme sadece bana bıldıırım gelmiyor anlamadık esım ana sistemi bende olduğu ıcın herhalde dedi kullananlar varmı
Melek-kaim-15 Sydnrtrl ben de ondan aldım bı kaç kez denedik eşimle gayette kullanışlı ses falan da geliyor bence yeterli
Elfffffffff Sydnrtrl gayet kullanışlı bence, biz aldık 2 telefona bağladık benimki ana telefon ama bildirimler eşime gidiyor bana gelmiyor bir onu ayarlayamadık😂
Urazakininannesi Bende aynısnı aldım hala kullanmadım denediğim kadarıyla güzeldi sadece hareket sensörünü yapamadım. İnşallah güzel günlerde kullanmak nasip olur 🙏🏼💐🥰
insan_insan Yoyko 360 derece kameraya da bakabilirsiniz bende önce mijiaya bakıyordum ama yoyko daha uygun ve yorumları güzel
Urazakininannesi Sydnrtrl teşekkür ederim vallah kurdum o uygulamaya da baktım da göremedim galiba bir daha bakacağım sağ olasın canım benim 💗😘💐
Sydnrtrl Turkannnk sanırım kamera telefonda açıkken sadece bildirim geliyormuş kapalıyken gelmiyor diye biliyorum ama bende aldım bakalım inşallah memnun kalırım
Turkannnk Sydnrtrl gece ben lavobaya her kalktığımda kamera yan odamızda olmasına rağmen ışığı algılayıp hemen bildirim geliyor esıme
Sydnrtrl Urazakininannesi sağ sol ok vardı izlediğim bir youtube viseosunda ordan yapılıyor sanırım☺️