alyamelike ya bendeki öfke evlerden ırak ya😡34+2’deyim ben canım, son 2-3 haftadır inanılmaz sinirliyim, tarifi yok yani. Herkese herşeye deli gibi sinirleniyorum, biriyle çok pis kavga edecem diye korkuyorum. Hayırlısıyla kucağımıza alalım da geçer inşallah bugünler de🤲🏻
Annem, bu kadar sinirlenme, bebeğe yaramaz diyor, iki canlısın, onu da düşün diyor. Ah bir de uygulayabilsem🤦♀️