Mrve7878 Merhabalar 34+4 şuan 3,5 kilo ama bebeğin gelişimi 38 haftalık görülüyor benm gibi olan var mı ? Nasıl olacak Doğum merak ediyorum
Hanifee1273 Mrve7878 bir kaç cihazda daha ölçtür bazen aşırı fark çıkıyor. Ya diyet yaptırırlar yada suniyle Doğum başlatırlar
Gulcannns Mrve7878 Mrve7878 canım bazen yanlışlık yapabiliyor doktorlar ölçerken istersen bidaha git benim içime sinmedi tekrar ölçer misiniz de. Bugün bende gittim 36 haftalığım 2200 dedi. İmkansız dedim tekrar ölçün 2400 dedi. Bi önceki kayıt kalmış pardon dedi.
Mrve7878 ecembugra53 farklı doktorlara görüldüm sadece 4\5 hafta önde görüyor hepsi fakat bebeğin ilk ultrasonda görüldüğü kese vs göre baktığında Bebek önde gidiyor diyorlar başka birşey demiyorlar
Merve_seda Gulcannns canım doktor ne dedi sana benim ki 36 +2 de 2.600 gram ve çok zayıf bir bebek dedi
Gulcannns Mrve7878 şekerine baktılar Mı peki . Ama önemli bi sorun teşkil etse zaten söylerlerdi sana belki yapısı öyle 5 kilo doğan bebekler var sen hiç kafana takıp kendini üzme. Çok kilo alıyor diye az yiyeyim de deme
vrndozlem Mrve7878 bende sürekli olarak yedim ama bebeğimin 2 hafta ğeride olduğunu söylediler yani kilosuna 2750 dedi bu hafta geçen hafta gittiğimdede 3 kilo 160 gram demişlerdi güven olmuyor gerçekten bende artık önemsemiyorm dediklerini😁
Merve_seda Mrve7878 maşalllah canım inşallah normal doğum yapabilirsin 40 a kadar4 ü geçer . Benimki bir hafta geriden geliyor diye üzülüyorum 35 te 2.400 dü miniğim
Gulcannns Merve_seda bana hiç kötü bişey demedi çok güzel dedi 1 hafta geriden geliyo geç döllenmedir dedi. Kilosu zayıf olması sağlıksız anlamına gelmez sıkma canını dedi.şuan tam Bugün 36 haftayız 2400 oldu.
Sifa0033 vrndozlem aynı sorun bende de var maalesef geçen hafta 2934 dedi bu hafta 2928 dedi şok oldum. Yarın doğumun var acayip stresliyim nolucak nasıl olacak gerçekten kaç kg doğacak falan diye. İnşaAllah sağlıkla alırız evlatlarımızı kucaklarımız a
vrndozlem Sifa0033 bence hiçç üzülmeyin ben artık dalgaya alıyorum benim bebek sanırım diyete girdi diyorum kendi kendime😁 beslenmenize dikkat edin yeter nasılsa alıyordur o yarayanı kilosunada çok takılmayın bende takılmıyorum bir ddikleri diğerini tutmuyor çünkü 🤷♀️