Sen1meleksin Kızlar ikili testi 2 hafta sonra isteğine bağlı yapalım dedi doktorum 10+1 haftayız şuan ben ne oldugunu bilmiyorum yaptırmalımıyım
Gizoooo Sen1meleksin İkili test Down sendorumu var mı diye kontrol amaçlı yapılan bir test burun kemiği ve ense kalınlığına bakarak anlaşılıyor bazı doktorlar şart koşabilir ama siz her halükârda Allah’tan gelene razı olurum derseniz bence yaptırmayın çünkü % 1 veya 2 de olsa yanılma payı var olumsuz bir şey söylenip olumlu çıkan çok kişi var içinizi ferah tutun Allah korusun olumsuz bir şey görse 3 lü test vs istiyorlar ama gebelik boyunca belkide hiç bir sorun yokken sıkıntı yaşayacaksınız belkide . Ben yaptırmadım ama cinsiyet öğrenmeye gittiğimde 14 haftalıkken doktor yaptırdın mı diye sordu bende hayır istemedim dedim Allah razı olsun baktı ve ense kalınlığı iyi dedi geçenlerde detaylıya girdim orda detaylı baktıkları için söylüyorlar yerinde olsam hiç yaptırmam kalbini ferah tut Allahın izniyle sağlıklı olsun kuzucuk ama detaylıyı muhakkak yaptır ben bir kaç doktor değiştirdim hepsi ikiliyi yaptırmasan bile onu muhakkak yaptır dedi cnm uzun oldu baya ama açıklayıcı olmak istedim🙈
Ozdmrkbraa Sen1meleksin kuzum tercih senin ama anne karnında tedavisi olmayacak hastalıkların tespiti için yapılıyor bu testler down sendromu zeka geriliği gibi durumlara bakılıyor. Ben her şeye kendimi hazırlayım sonucunu bilerek doğuruyum dersen yaptır ama sonuçlar kesin değil. Benim doktorum sordu yaptıracak mısın diye bende yaptırmayacağız dedim bende gerek duymuyorum dedi. Doktorum gerek duysaydı da yaptırmazdım çünkü kesin sonuç değil ve bol yere stresli gebelik geçiriliyor. Tercih senin
ayseguler01 Sen1meleksin bence de yaptırın en azından bebeğinizin sağlığından haberdar oluyorsunuz. Ben yaptırdım temiz çıktı şükür bu ay sonunda da organ taraması için gideceğim ayrıca doktorum fetal eco yaptirmami da tavsiye etti bu da bebeğin kalp sağlığı ile ilgili bir şeymiş
Sen1meleksin Gizoooo cok cok saolll anladım tmm canım ben bu konuda oldugunu bilmiyordum o zmn yaptırmasam da olur
Tugbaada Banada herkes gerek yok dedi içimin rahat etmesi için yaptırdım down sendromuna bakiliyormus onda icinde kalmasin imkanin var ise yaptir ihmal etme bence derim.benim prensesinki temiz çıktı çok şükür.🍼🎈🙏🙏
Miniginannesiiii1111 Sen1meleksin yaptırıp yaptırmamak sana kalmış ben yaptırdım 12+0 da önce ultrasonda burun kemiğine bakıyor ense kalınlığı sonra karın duvarına sırtına bakıyor acikmi kapalı mı diye sonra organlarına baktı yani benim doktorum öyle yaptı bazı doktorlar sadece ense kalınlığı ve burun kemigine bakıp kan verdirmeye gönderiyor
bburcu Sen1meleksin sadece down değil başka bir sendroma daha bakılıyor. Benim orta risk çıktı çok stres olmuştum ama yine olsa yine yaptırırım👍🏻
Mihre Sen1meleksin İki gebeliğimde de yaptırmadım.Doktorum gayet açık ve net sordu,eğer down sendromlu çıkacaksa alıracak mısın dedi? Bende aynı netlikle hayır diyince o zaman gerek yok dedi.Hiçbir test yaptırmadım sadece detaylı ultrason yaptırıcam onun sebebide eğer Allah korusun bebeğin organlarında bir problem varsa doğum sonrasına hazırlıklı olup hemen müdahele edilebilsin diye.
Ffc2224 Sen1meleksin merhaba 2 li testlerde yanılma olabiliyor ama fetal dna testi nıpt testi diye bir test var kan alıp yurtdısına gönderiyorlar ben bu sabah kan verdim inşallah temiz cıkar bütceniz varsa bu testi yaptırın %99 kesin sonuc veriyor 2500 , 3000 tl arası ikili testler bosu boşuna tedirgin edebiliyor insanı
bburcu Mirammm 750 civarıydı sonra 4lü yaptık temiz çıktı. Detaylıda da sorun çıkmadı size doktor ne önerdi
prensesim35 Sen1meleksin doktoruma sordum mecbur değilsin ama bebeğin hasta çıkırsa ve aldıracam dersen yaptır bnde hasta veya değil Allah vergisi dedim yaptırmadım rabbim ne yazdıyza o
Mirammm bburcu detaylı normal çıktı ense kalınlığı 2,30 burun kemiği 1,31 mevcut ama kan değerim düşük çıktı yaşım 28 yaşında dr fetal dna önerdi perinatoloji doktoru ama kendi doktorum normal gerek yok dedi
Mirammm bburcu İnşAllah sağlıklı ve hayırlı bir şekilde kucağımıza alırız adak adadım sağlıklı bir doğsun dünyalar benim olucak