Asyayrt Öncelikle çok geçmiş olsun cnm.Benimde kanama alanım vardı oğluma hamileyken.Kesenin hemen yanındaydı ve gittikçe de büyümüştü.Doktorum öyle pozitifti ki , canımı sıkmadan bana hep sakin sakin bilgi verdi.5. Haftamdan 15-16. Haftama kdr bi fiil yattım hiç kalkmadan.Sonrasında kanamam ve lekelenmem kesildi şükür.Ki bendrn ciğer parçası gibi parçalar bile gelmişti kanama ile.Bebeğimde hiç bir gelişim geriliği olmadı, güzel beslendim.Karbonhidrat tüketmemeye çalıştım.Bol bol kalsiyum ve protein ağırlıklı beslendim.Bebeğim 25. Haftasına kdr hep 1-2 hafta gelişimde ileriydi.Korma stres yapma.Bunlar olumsuz etkiliyor hem bebeği hemde seni.Allah yardımcın olsun 🌸