dny-04 Haftada kanamam oldu hastanede kaldım 1 gün bebeğim sağlıklıymış çok şükür. Kontrol için ve ikili test yaptırmak için doktora gittim ancak kanaman olduğu için ikili test yapamayız 1 ay sonra gel üçlü test yapalım dedi şuan kanamam bitti 14. Haftadadayım sizce başka bir doktora gitsem ikili testi yapar mı?