Benim eltiminde sizin gibi kan pıhtılaşması vardı ilk bebeğini 38 haftalıkken kaybetti ama o zmn bilmiyodu snradan süleyman aslana gitti ilk öğrendiği andan itibaren kan sulandırıcı iğne vurundu doğuma kdr allahıma çok şükür paşamız şimdi 5 yaşına girecek ve 8 aylıkta bi kızı var