[silindi] Kizlar 17 haftaliga gireceğim daha bebeklerimde kimildama falan yok yarın peronatoloji bölümüne gideceğim bebeklerime birşey olmamıştır demi ya çok endişeleniyorum birşeyler olur diye 🥺
Nergisim09 [silindi] ah kuzum o hepımızde var bende 17 haftalıgım kasık agrım ve gogus agrım var sadece hıssetmedım bnde dahaa ama erken daha