Turquaz1 Merhaba arkadaşlar 4 Gun gecikmem var Test yaptım negatif böyle olup hamile olan oldu mu ? Bebek yoksa , tatile gideceğim çünkü bir an önce adet olsam iyi olur 😔
Mizgin2020 Turquaz1 yarını bekle canım benim de bu ay 5 gün gecikti adet oldum malesef allh gönlüne göre versin inşallah
MiniKaya Turquaz1 stresten gecikmiş olabilirsin geç döllenme olabilir kan testi ver en iyisi canım ama bi 10 gün geçsin çünkü ben kan testi verdiğim halde negatif çıkmıştı 10-15 gün sonra idrarda pozitif çıktı 🤷🏻♀️ Eğer olmazsan 10-15 gün içinde söktürücü kullanırsın
Bsrozdmr1305 Turquaz1 bu ay bnde aşılama oldum kan testi negatif ama 4 gün geciktim bnde bekliyorum adet olmayı 😌
Turquaz1 Mizgin2020 amin canım benim adet olamamak da kötü günüm hiç geçmezdi muallakta kalıyor insan
Turquaz1 MiniKaya demek kanda da negatif çıkabiliyor geç döllenme o zaman bekleyeyim ben canım teşekkür ederim olmayınca daha çok stres oldum
MiniKaya Turquaz1 evet bekle canm ozmn benm böbrek ağrım vardı onun için gitmiştim kan testinden gebe olup olmadığıma baktılar negatif çıktı ağrı kesici serumlar antibiyotik iğneler fln yedim hatta hamileliğimi öğrenince çok korkmuştm onların bebeğime zararı olur diye şükür herşey güzel ilerliyor rabbim gönlüne göre versin umutsuzluğa kapılma çok fazla streste yapmamanı tavsiye ederim 🌸
Turquaz1 MiniKaya canım benim bir tane oğlum var Allah’a şükür çok stres yapmıyorum olursa olur Allah’ın izniyle .. tatile gideceğim icin. Gerildim orada adet olmak istemiyorum Bekleyeceğiz mecburen birkaç gün daha olmazsam kan veririm olmadı 🙏
Turquaz1 MiniKaya sağol canım sizler de sağlıkla kucağınıza alın miniklerinizi , darısı istene herkese insallah 🤲🏻
Bsrozdmr1305 Turquaz1 keşke ama kan tahlili 0.6çıktı yanılmaz diye düşünüyorum 🤔 ama bi mucize olsa keşke yanlış olsaa