Busesrgl aslında hamileligin tadını çıkarmasını bilen biriyim ancak herşey rayında getmeyince en ufak bişeye sinir oluyom daha sonra sinir oldum diye negatifligime üzülüyorum sonra kızıma ve karnımdaki ogluşuma sinirim negatifligim geçtimi diye düşünüp üzülüyorum üzüldur yani ondan sonra neyseki sağlığımız yerinde diye sinirden bogulmaktan kurtuluyorum güzel düşünmeye çalışıp