Lalammm Kzlsr merhaba 24 haftalik gebeyim sancaktepe bolge ozlem arasa gdyrk dr degistrme karar alabilirim medipole gidip dr ve hastaneden memnun olan varsa yazabilirmi lutfen tesekkurler..
Cemremrt95 ben oraya gidiyorum hastane Lalammm ben oraya gidiyorum hastane olarak cok memnun kaldim ilk randevuyu zeynep dr almistim Sonra Elif malcok a gectim gayet bilgilendiriyor ve guler yuzlu pozitif
Eceunverkanra Lalammm Camlica’da Elif Malcoga gidiyorum 29.haftam doldu bugun 16.haftamdan beri ona kontrolluyum ve cok memnunum. Pozitif, gerekli gereksiz test istemiyor, sorularina guzelce cevap veriyo ve bilgilendiriyor. Tavsiye ederim☺️
Zeynepekr Lalammm Hamileliğimi öğrendiğimden beri Zeynep Elmalı ya gidiyorum tavsiye ederim çok memnunum doktorumdan 💫
Hadibakalim Tavsiye edecegim yok ama camlica medipol kerime hanimi tavsiye etmiyorum..25 haftam ben medivia sema hanima gidiyorum memnunum.
Lalammm Cemremrt95 kac haftaliksn cnm elif die isim duydum ama sizin gttiginiz olabilir baska elif yksa kararsizim acikcasi bnm dr cok sakin birde bnmko tup bebek cok pinpirikim sanirim ondan icime sinmio
Lalammm Eceunverkanra guleryuzlu ve bilgi verici olmasi onemli cnm bnm icinde bi kere deneyebilirm belki snraki kontrolimde.
Nzmyshnnn Lalammm bende çamlıca medipole gidiyorum Hüsniye sedef binoz doktorum memnunum tavsiye ederim
nuran6024 Bende oraya gidiyorum sedef hanıma bende bayadır gidiyorumm tavsiye üzerine gittim bende 37 haftalığım şuanda bende memnunum ☺️
Eceunverkanra Lalammm Evet telefonla haberlesebiliyoruz, her sordugumda da cvp verip yonlendiriyor ☺️
esrams Lalammm ınstagramdan cevap veriyor sorulara doğuma yakın yada riskli durumda veriyor numarasını
esrams Lalammm Zeynep elamlıya gidiyorum.26. Haftadayım şimdilik memnunum yaklaşık kayıştan beri hastasıyım