Burcuyyy Arkadaşlar sürekli ateşim çıkıyor göğüslerim ateş gibi uclalrı sızlıyor bi titreme var ve içim ateş gibi doktor sütten olur dedi bunun için yapabilleceğim bişey varmı yaşayanlar lütfen yazabilir mi
Aysel16 banada olmustu çok zor bi durum makina ile sagman gerek ve bol bol emzir onun başka çaresi yok galiba bide bu en kara lahana sarmistm gosume buzlukta 5 dk beklettiktrn sonra hemşire soylemisti bana umarim yardımcı olabilmişimdir🙈🤗
Burcuyyy Aysel16 çok saolun ateşim 37.6 ya çıkıyor bu da mastit den olan bişey birden ateş basıyor sonra biraz geçiyor napıcağımı şaşırdım artık bebeüim kuvezde emziremiyırum bu yüzden sürekli sağıyorum
Sngl1 Sen bi doktora git canım bi baksınlar kırmızını da hiç çıkarma halk arasında al basması zaten o mastitden olan bi şey allah korusun korkutmak istemem ama sen doktora görün bi baksın
Burcuyyy iyimserr sezaryanın 4 günü falan göğüşlerim çok sertleşti çok ağrı yaptı ikiside taş gibi oldu nerdeyse ne kadar uğraştıysam süt gelmedi sonra da böyke ateş yapmaya başladı