İki gündür bende çekiyorum ağrıları nts ye girdim sancı çıkmadı ben belimden ve sancidan duramıyorum yuruyemiyorum idrar yolu enfeksiyonu çıktı ikitane enfeksiyon için ilaç verdi içinde son ayında kullanılmaz yaziyo ben son ayimdayim kullanmak istemedim ama dünden beri kullaniyom geçmedi ağrılar ayağa kalkamıyorum 3hafta nasıl dayanırım diye düşünüyorum yaz günü ne usutmesiyse sıcaktan enfeksiyon oluyo Allah’ım yardım etsin hepimize inşallah