Ergi 😅40. Haftadayim canim. Vallahi cok methettiler bana oyle gittim mart ayinin sonlariydi. Evet makinasi iyi beni sadece cok tersliyor falan diye uyarmislardi sag olsun maskeli maskeli pek diyalogumuz olmadigi icin kotu bir tarafini gormedim. Bakarken konusmanizi istemiyor zaten konusmaya da pek gerek kalmiyor cunku her seyi kendisi detayli anlatip not aldiriyor ben memnun kaldim acikcasi. 350 liraydi ben gittigimde. Takibini hangi doktor yapiyor Devlette misin Ozele mi gidiyorsun.