Bsrozdmr1305 Bu ay aşılama tedavisi uygulandı 12. günü kan testi yaptırdım fakat 0.6 çıktı adet olmam gereken dördüncü Günümdeyim neden bu kadar gecikti anlamadım Acaba kullandığın ilaçlardan mı yoksa Geç döllenme olabilir mi 😒
nuuu Bsrozdmr1305 psikolojik stres yaptıysanız o da geciktirebilir dediğiniz gibi ilac veya geç döllenme olabilir sehir değişimi olduysa tatil için hava değisıminden gecikebilir vs vs bircok sebebi olabilir tabi gebelikte olabilir doktorunuza danışın bence bu konuyu