Bugün kontrol için devlet hastanesine gittim çok gıcık bir doktor vardı bebeğim 10+3 olduğu halde hiç bişey söylemedi oysa kağıtta 8 haftalık gözüküyordu tekrar girip sordum yapacak bişey yok 12. Hafta kontrolüne gelince belli olur dedi. kızlar siz de yaşadınız mı böyle bir durum 7 haftalık Ken hatta bir kaç gün daha büyük gözüküyordu. Hemşire sağolsun içime rahatlattı duruş pozisyonundandır o merak etme dedi ama çok endişeliyim