Didemagc 17 hafta da %99 erkek dedi sizce yanılma olur mu daha önce basına böyle bişey gelen oldu mu İzmirde Ümran Özer doktorum yanılcağını pek sanmıyorum ama
mlsmrtgl Didemagc bu haftadan sonra yanılma olmaz bence . Ama emin olmak için detaylı ultrasonu bekleyebilirsiniz .
Burcineylul35 15haftada banada %85erkk dedi agustos sonu kontrolum bekliyorum ama ayrintiliya kadar beklemeyi dusunuyorum🙈 bende izmirde ata saglik kemal beye gidiyorum